Od 20 kwietnia zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia nasz gabinet przyjmuje Pacjentów w nagłych przypadkach. Dbając o bezpieczeństwo Pacjentów oraz personelu wprowadziliśmy nowe procedury umawiania oraz odbywania wizyt:
Przed planowaną wizytą przeprowadzamy telefoniczny wywiad z Pacjentem, w którym pytamy m.in. o nieprzebywaniu na kwarantannie czy o objawach mogących sugerować zakażenie koronawirusem.
Wydłużyliśmy czas na każdą z wizyt (min. 1 godz.) aby umożliwić personelowi medycznemu przygotowanie się do kolejnego zabiegu, wietrzenie oraz dezynfekcję gabinetu.
Na bieżąco dezynfekujemy gabinety oraz przestrzenie wspólne. Personel wykorzystuje wszystkie środki ochrony osobistej, m.in. maseczki klasy FFP3.
Przed wizytą Pacjent proszony jest o wypełnienie formularza ze zgodą na leczenie w obecnej sytuacji epidemiologicznej w kraju.
Po wejściu do placówki prosimy wszystkich Pacjentów o dezynfekcję rąk oraz założenie obuwia ochronnego ( preparaty do dezynfekcji oraz ochraniacze dostępne są w rejestracji).
W trakcie wizyty na terenie placówki przebywa tylko jeden Pacjent, o ile to możliwe prosimy o pozostawienie okrycia wierzchniego w samochodzie.
Po zakończeniu wizyty rekomendujemy płatności bezgotówkowe.
W związku z ograniczonym przemieszczaniem się po placówce toaleta dla Pacjentów jest niedostępna.
Prosimy o umawianie wizyt telefonicznie w godzinach pracy gabinetu.